Pages

Monday, September 26, 2011

Gemuruh Jiwa, Semangat Membara!!!

Semua orang pasti merasai perasaan gemuruh, in another words, takut, cuak, gementar, gigil, geger (bahasa jawo kot nih), nervous & so on. In lumrahlah kan, asam garam dalam kehidupan. Siapa yang tidak merasa perasaan ini, seperti tidak lengkaplah hidup mereka. Cehh, ayat agak sedikit "bau-bau"kesasteraan disitu.ehhehe

Actually, yesterday my classmate and I needed to conduct a forum regarding the current issues nowadays. 
So, my group had chosen the topic on CHILD ABUSE.  Punyalah panjang text aku ini, mengambil masa 2 hari pon tak hafal lagi. 

Tengoklah betapa cantiknya script aku ini, belom habis edit, grammar tonggang-langgang lagi..
ada lagi part untuk second round pulak tuh. uhuhu

Masa yang di forum, kononnya dah boleh hafallah. Then, bila tiba turn aku nak cakap...
Pehh, jantungku siap "bernyanyi" lagu Faizal tahir- gemuruh T____T
Sampaikan part "psychological impact of child abuse..." 
aku TERstresskann part psyCHOlogical *sambil meletakkan tangan 
di kepala sangking nak tunjukkan gaya seperti bersyarah sedikit*
Gila tak segan aku sebentar di situ. Kalau nervous memang begitu lah alamatnya, tak boleh nak 
jangka apa akan terjadi.hahhaha 
But so far alhamdullilah lancar je aku bercakap. C:

Then, at that night vivi & I tengok horror movie " case 39" Cerita ni dah lama dah kot tayang, baru nak tengok. Ini merupakan aktiviti harian vivi & I tengok horror movie nih. Tataulah kenapa
banyak-banyak movie, horro movie yang menjadi pilihan.
Even though, sometimes terasa aku sorang je yang tengok because vivi ALWAYS CLOSE HER EYES TIGHTLY when it comes to the scary part & SOMETIMES SHE IS SLEEPING. =.=
muka budak yang berlakon nih adalah ala-ala heroin cerita Smallville nama dalam cerita tuh, Lana Ling 
version mudalah tapi.hehehe
Gila saiko budak nih berlakon muka dia nampak je innocence...

tapiiii... JENG..JENG..JENG..!!!
korang tengoklah sendiri movie nih, tak surprise nanti if I cerita sekarang.
Kan..kan..kan
So, selamat untuk menjadi "gemuruh"
^ ^

No comments:

Post a Comment